USA

Faaaan va sur jag blir på blogg.se.. Hade skrivit ett långt inlägg nyss och nu bara försvann det för min dator lagga ihop. Aaaah! Men nu skriver jag lite kortfattat, började 10.30 (skönt!) Men när jag vaknade imorse var det fullt med snö ute, det märkte jag inatt oxå. Kunde inte somna förräns vid efter 12, och då märkte jag hus ljust det var i rummet mitt. Då gick jag till fönstret och kolla vad det var, och då såg jag att det snöade! Asså fy, vill inte ha nå mer snö nu ju! :-(

 

Efter skolan drog jag hem till Moa och fick ett par presenter som hon hade köpt till mig, söt hon är! :') Lägger upp på de imorgon för jag hinner inte nu måste lägga mig så jag kommer upp imorgon. Jag och hon kollade i alla fall på värsta sorgliga filmen hemma hos henne. The Note Book hette den, grät hela slutet! Usch.. Men sjukt bra var den, ska nog ladda ner den här hemma så jag kan se den igen. Rekommenderar den verkligen! Sjukt bra film! Men nu måste jag sova, godnatt alla söta bloggläsare ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-17 @ 02:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0