up up up

Bild i repris.
-
Just nu sitter jag och Mina i min säng, ska snart sätta på Transformers 3. Bra film det, såg den igår innan vi la oss men jag somnade i början. Så jag såg inte så mycket. Blev en lyckad kväll igår i alla fall, hade tråkigt i flera timmar innan. Men sen så ringde Jimmy och sa att jag skulle komma till dom så då gjorde jag det. Dom räddade min kväll! Kom hem typ vid 2 tror jag så kollade jag och några andra på film och hade det mys. Fast när jag sovit ett tag i Simons säng så la jag mig ensam i min säng, jätte skönt att sova sen! Imorse ringde Mina och väckte mig och sa att hon var på g så då gick jag upp och gjorde mig pigg. Efter det fixade vi oss och åt, sen satt vi bara inne och degade typ. Haha, ikväll vid typ 10 drog jag och Mina i alla fall upp till willys och mötte Marcus och Jonathan, satt på donken ett tag och degade osv. Träffade Isac, och några mer där också. Trevligt,trevligt! Ikväll ska det bli lyckat iaf, förmodligen ska jag fira mig som fyller år imorgon med några andra trevliga människor. Hoppas det blir bra! Kanske uppdaterar mer från mobilen senare om jag kommer ihåg, annars bloggar jag mer imorgon, eller senare på dagen :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-15 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0