Stoffe, stoffe, stoffe!

Sitter och lyssnar på den här just nu, såg att en person länkat den på facebook ;-) Fastnar i huvudet på direkten!
-
Sitter just nu vid Simons dator och lyssnar på musik ;-) Kom hem för ett litet tag sen, har varit på bio med Mikaela, American Pie! Kung film, lätt värd pengarna. Hoppas det inte är den sista bara, fast det ser ut att bli det :-( Synd, det är mina favoritfilmer! Inatt sov jag hemma hos Mikaela, så vid 11 cyklade vi hem till mig och hämtade lite saker. Sen när vi kommit hem till henne igen såg vi på Katten Gustaf. Länge sen jag såg den ;-) Idag har det annars inte hänt någonting, varit skit väder hela dagen, regnit och molnigt. Usch!
Och vet ni, idag är det 4 dagar kvar tills jag fyller år, för dom som vela veta! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-11 @ 23:06:43
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-12 @ 19:10:25
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0