snygga

På bilden till vänster är det jag och Mina igår innan vi drog ut lite. Sen på högra bilden är det jag imorse. Tänkte blogga då men jag hade inge internet på Simons Mac. Åååh va jag älskar hans dator! Använder den typ hela tiden nu för tiden ;) Jag minns inte när vi kom in igen igår. Men kul hade vi i alla fall! Träffade massor av personer. Sen efter va hade varit på Statoil så drog vi till kbk.

Imorse vaknade jag 8 tror jag, helt död! Sen vid 9 vaknade Mina och så gick vi ner och tog något att äta. Efter en stund kom Emma ner och åt eller gjorde sällskap med oss. Nästa vecka är det ju valborg! Det måste man ju oxå fira ;) Så jag ska nog vara med Mina nästa helg också! Treeevlans det! Har inte så mycket mer att berätta.

 

Nu idag blir det bara att loda framför datorn, är sliten som tusan! Känner mig lite dålig också.. Känns som klockan är typ 6 eller nå men den är bara ett.. Kanske drar upp till maxi en sväng senare om jag orkar. Sen blir det bara att städa lite i mitt rum.. Juste! Igår på dagen när Mina hade kommit hit så satt vi bara i soffan och snackade med Jimmy, kbk och Emma. Det var väldigt trevligt det ;) Hörs senare, puss!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??



2012-04-22 @ 18:02:49
Postat av: Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

2012-04-22 @ 19:53:57
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0