pictures

Hade tråkigt så satt ihop några webcam bilder jag tagit ikväll och för några dagar sen osv. bara några jag hittade. Sitter just nu vid två datorer, vid Simons och min. Haha vet inte varför, helt onödigt ;) Annars sitter jag bara och snackar med Simon, Jimmy och Bengt. Kvällen igår va trevlig, blev rätt sent, annars var det roligt. Träffa lite trevligt folk och sånt :-) Får se vad jag hittar på imorgon, kanske ska vara med Moa eller nått. Tänkte bara lägga in ett inlägg innan jag ska lägga mig. Sov gott alla söta läsare, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Hej, jag har varit jätte oaktiv på bloggen! men nu jag igång igen sakta men säkert! Det kommer hända hen hel del på bara en månad kolla in och se! :D

2012-04-09 @ 15:08:12
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0