Mobilblogg

Tjenare! Ligger just nu i sängen, tänkte blogga lite.. Känner att det är för dålig uppdatering just.. Jag ska bättra mig, har just nu bara inget intressant att skriva om.. :-( jag är fortfarande förkyld, är täppt fortfarande osv.. Inte det roligaste.. Idag har jag bara varit i skolan, sen gick jag hem och satt mig vid datorn.. Spelade lite gitarr och lyssnade på musik.. Sen vid halv 6 drog jag till mamma och åt med min bror.. Sen stannade jag där tills halv 9 typ. När jag kom hem sen städade jag mitt rum så nu är det hyfsat städat iaf :-) men nu bör jag sova, är skit trött! Hörs imorgon, bjuder nog på lite bilder då! Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-29 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0