lovelove

2 bilder från imorse.

Tjena på er! Min dag idag har varit okej, började med att jag försov mig i 45 minuter. Skyndade mig upp och åt frukost och fixade mig. Sen bar det av mot skolan med snö utomhus. Fan säger jag bara! Det ska ju bli sommar nu ju! Dagen var faktiskt rätt bra idag, roligare än andra skoldagar brukar vara. Har inte garvat så mycket på länge.. Hah! Sen efter skolan drog jag hem och åt lite sen åkte jag och pappa och köpte lite nytt! Bild här nere. Sjukt nöjd! Annars har jag inte gjort något speciellt, tagit lite nya bilder. Ska försöka göra en header imorgon av dom. Nu för övrigt ska jag borsta tänderna och tvätta av sminket.

Byxor Cubus - Tröja Cubus - T-shirt H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0