Love is like the wind, we can't see it but we feel it.

Satt nyss och åt på den här gottigotti saken, en paj från donken. nomnomnom ♥

 

Har varit en riktigt tråkig och onödig dag idag, har inte gjort ett skit kan jag säga. Det ända jag gjort är att degat i sängen med datorn, bytt kläder typ 10 gånger och ätit. Inget mer.. Jag som tänkte att jag skulle göra massor av saker, men nja.. Blev inte så. Tänkte dra ner på stan en sväng men sen kom jag på att det är söndag och då är allt stängt. Rutten dag. :-( Men imorgon ska jag till IKEA med pappa, får se om man får med sig någonting roligt då! Vet i alla fall 3 saker jag ska få med mig hem, nya sängkläder + ett överkast (om jag får) sen ett par lådor till min hylla. Om jag har tur kanske vi hittar en garderob till mig oxå, som en födelsedagspresent. Fyller ju år på söndag ;-) Så i helgen blir det att fira mig med Mina och massa andra trevliga människor! Uppdaterar mer sen, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0