LIKE THE WIND

2 Bilder från igår, som jag lovade er ;-)

 

Blev liten sen bloggning idag känner jag. Ligger just nu i sängen och har precis eller för ett tag sen gjort klar min bokrecension som skulle varit klar tills igår. Eller idag, minns inte riktigt.. Men nu är den klar iaf! Gjorde en av den sista Twilight boken. Hann inte läsa ut den men jag skrev så gott som jag kunde i alla fall, hoppas det räcker.

Idag efter skolan väntade jag med MikaelaOlivia, för dom skulle vara. Sen stod vi typ en timme eller nå och snackade bara. För Mikaela skulle vänta på sin syster och jag på min mamma för jag och hon skulle ner på stan och hon var på något möte. Sen när dom gick (Mikaela, Olivia) så gick jag till skolan och skulle se om det var öppet så jag kunde gå in, höll på att frysa ihjäl!! Men det var självklart låst.. Så då gick jag till willys och värmde mig lite och köpte en choklad (hihi) och sen gick jag till hem till mamma och väntade på henne där. På stan åt vi och hade det trevligt, fick med mig ett USB-minne som mamma var söt och köpte till mig ♥

Ska nog snart lägga mig, känner mig rätt trött och sliten från idag. Ska bara fixa liten sak i mitt rum och tvätta av resterna från sminket när jag duschade sen blir det nog bara sängen. Hoppas alla haft en trevlig dag! ♥ nu fick ni ett väldigt långt inlägg, men så blir det ibland! Haha.. Ha det bra, pussar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-18 @ 01:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0