I WANT YOU TO BE MINE

Mitt inköp idag, ser ut som allt svävar, haha..

 

Tänkte blogga lite innan jag lägger mig. Helt nyduschad och fräsh just nu, tänkte byta sängkläder men jag gör det imorgon stället eller nå. Orkar inte idag, är hur trött som helst. Tidigare idag var jag med Moa, vi gick först hem till mig för vi skulle vänta på Mikaela för hon var och gjorde en sak. När hon va klar smsade hon mig sen åkte vi till maxi för jag skulle köpa saker för mina presentkort. Efter vi hade varit på maxi gick Moa hem och jag och Mikaela drog till donken för jag skulle äta. När vi hade kommit dit kom David och Lovisa och satt sig vid oss och var trevliga, i alla fall Lovisa! ;-) Annars har dagen varit chill, fick sluta mycket tidigare idag på biologin för vi hade vikarie. Och det ända vi gjorde va att han satt och snacka om sin utbildning och massa sånt där, det var faktiskt rätt intressant.. Haha! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-19 @ 01:17:36
Postat av: SANDRAFOTAR

veckans blogg är avslutad! även om du inte vann eller om du vann ... anmäl dig igen! glöm inte .. visas för 100-200 läsare!

http://sandrafotar.webblogg.se/2012/april/vinnaren-av-veckans-blogg-anmal-dig-igen.html#comment

2012-04-19 @ 15:25:41
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack! :)

allt bra med dig? :)

2012-04-19 @ 18:45:35
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0