H&M

Kolla vad jag fick av Mina inatt! En present i förskott, gullunge det där! För ni som inte ser vad det är, är det ett presentkort på H&M :-D

 

Just nu ligger jag och Mina i min säng och smsar, tänkte blogga lite för nu har jag tid. Tidigare idag var vi ute på gården och så och knäppte lite kort. Fastnade inte på en ända bild kan jag säga. Hoppas det blir bättre nästa gång vi går ut. Blir nog bara Mina ikväll, alla andra är typ sjuka eller kan inte. Synd om oss. :-( Men nu ska jag ner och duka, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-15 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0