@ hemma

Lång låt, början är bäst! ♥ summer feeling...

Förlåt för den hemska uppdateringen men jag har inte haft något att blogga om.. Sitter just nu hemma hos mig vid datorn med Mikaela. Vi har setat och kollat på dansvideosar jätte länge! Haha å nu är vi skit sugna att börja på dans ;) kanske ska börja tror ja! :p Igår var vi ju på badhuset med klassen, det gick fint. Sen efter det gick jag osminkad i skolan hela dagen.. Tyckte det gick bra jag :-) har faktiskt ingenting roligt att blogga om. Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg.. hörs senare kanske om jag har något att blogga om. Nu fick ni en bra låt, eller många ;) pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-29 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0