bitches

Jag tidigare idag.

 

Hej på er! Sitter just nu och Kollar på Bilar 2 med Jimmy, Bengt och pappa. Bad Simon köpa en Ben&Jerry till mig för han skulle till willys. Har inte varit ute idag och var knappt det igår heller. Tjockis jag börjar bli.. Sitter bara inne och fetar. Haha! Men ska ut imorgon, annars vet jag inte var jag tar vägen :o Ska nog snart vara med Moa tror jag, så sover jag nog där. Vet inte hur det blir med det. Har i alla fall haft skit tråkigt idag, blev ingen IKEA idag. Pappa stack utan mig, bitch.. haha men han hade ändå inga pengar så jag kunde inte få något. . För vi ska ändå dit när han får lön ;)


Kommentarer
Postat av: hemlig bundare

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-10 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0