sjuk

Har ingen lust för bloggning just nu. Mår inge bra alls, har jätte ont i halsen, hostar, har ont i huvudet och jag tror jag har feber.
Hade det imorse också, men jag tvingade mig själv till skolan. Vet inte varför. Eftersom jag redan hade gått upp ville jag inte lägga mig igen, haha! Men imorgon blir det nog att vara hemma trorja, för nu är det värre än imorse. Vill bara ligga och sova just nu. Så det ska jag göra, efter detta inlägg.. Behöver bara borsta mina tänder.. Tog nyss en kopp te, det hjälpte inet så mycket.. Gud va jag hatar sånt här! :(
-
Skolan va chill, satt vid datorn 2 lektioner! Ena va svenskan, då skrev jag fortsättningen av min fantasy berättelse, andra lektionen va på spanskan, då skulle vi göra övningar. Det är dessutom prov imorgon på spanskan.. Kanske är hemma då ändå, så ja slipper det ;) Nejmen, jag mår faktiskt inge bra. Var med Mikaela efter skolan idag , vi gick till donken och hade det trevlans. Men jag orkar inte skriva mer nu, hade bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0