kom inte till mig sen och säg att du är ledsen

Nej nu vill jag verkligen ha snö, seriöst. Det är Julafton om en månad, och förra året var det redan snö i oktober(skrev fel innan). Vart är världen påväg?

Sitter just nu i min säng, äter kakor å dricker cola (a' fast nu fick jag spykänsla så jag vill inte ha mer.. Men det är bara så gott.. Aja usch. Va med Mikaela igår/idag. Det ända vi gjorde va att sitta i hennes soffa, vi gjorde det i sammanlagt 6 timmar eller va det va. Soffpotatisar eller vadå?! Hahah. Men sen så vid 9 drog vi hem till mig så jag fick lite mat i mig och sen snackade vi och hade det trevligt.. Tror hon drog vid halv 12 eller ngt. :-)


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahahahaha snö i augusti nej? då va det sommar. första snön kom i oktober? xd <3

2011-11-26 @ 01:29:07
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0