farsdag, pappa ♥

Hej, just nu sitter jag och äter flingor med mjölk i min säng. har inte mått så värst bra idag, varit riktigt förkyld.. Men tror jag ska till skolan imorgon. Mår bättre nu. Ska äta upp det här sen sova tror jag.. Inatt sov jag hos Mikaela, vi hade roligt! Smocka i oss godis och sånt, hade ansiktsmask, hon ska nog sova här på fredag. Längtar dit, för då kommer vi ha kul. Onsdag blir det hockey med henne oxå!
Tur egentligen att vi har sovmorgon imorgon så jag kan slöa, det älskar jag! Att man inte behöver stressa ett skit!
Skriver mer imorgon, hade bra, pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Magda ♡

vill du bli länkad på min blogg?

tryck då här: http://mmagdafahlen.blogg.se/2011/november/vill-du-bli-lankad.html

& följ det som står!

förlåt om du inte gillar sån här reklam..

tack på förhand!

2011-11-14 @ 16:22:11
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0