Don't pretend you're sorry, I know you're not.

Hejsan, skriver nu ett inlägg innan jag bäddar ner mig i sängen. Ska upp tidigt imorgon, för jag ska hem till Johan! För pappa skulle på möte tidigt vid typ 9. så jag måste upp tidigt för om jag ska hinna fixa mig och sånt där. Haha han ringde mig nyss så jag kunde rita en karta till vart jag skulle. Å det tog typ 10 min. Sen satt vi å snacka ennu mer så det slutade med typ 50 min! Haha! Hoppas jag orkar upp imorgon, är rätt så tveksam.. Men ja måste ändå upp tidigt, så jag blir rätt van vid tiden jag ska upp sen på måndag.
-
Jag och Mikaela drog på hockey vid 4 idag, men det va apsolut skit tråkigt där, inga var där verkligen. Så då frågade vi om skjuts hem, men nej. Ingen kunde hämta oss? Så vi satt inne på bion och värmde oss lite. Träffade Sofia där med. Sen så slutade med att vi gick hem, jag frös verkligen ihjäl om mina fötter och ben! Jag hade tajta jeans och kortstrumpor och korta converse :( Fy satan va kallt det va!
När vi kom hem gjorde vi våfflor, mums! Och det slutade såklart att vi hade matkrig, slängde runt våfflor i hela köket. Haha, har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på länge. Helt sjukt! Bara Amanda laddar in sina bilder från sin iPhone så kommer några bilder från här om dagen :) men hinner inte skriva mer nu, skriver nog innan jag drar imorgon, pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0