bastard.

-
Du gav mig löfte efter löfte, du gav mig kärlek, kärlek som jag trott på, kärlek som var sanning, men inget spelar någon roll nå mer. det gör ont, jag fäller tårar när du inte ser.
det svider i hjärtat och jag faller isär, vill fly bort från allt, vill inte stanna här.
finns så många minnen, kan inte  glömma det som hänt. du har svikit alla löften, snälla kom inte hem.
Ta dina drömmar, dina löften, alla minnen alla foton, ja ta allt som du vill ha. hey, spara dina tårar, din förklaring , packa din väska och dina saker, glöm våra drömmar, våran sång. gå härifrån och vänd dig inte om.
Du gav mig löfte efter löfte, du gav mig kärlek, kärlek som jag trott på, kärlek som var sanning, men inget spelar någon roll nå mer. det gör ont, jag fäller tårar när du inte ser.
det svider i hjärtat och jag faller isär, vill fly bort från allt, vill inte stanna här.
finns så många minnen, kan inte  glömma det som hänt. du har svikit alla löften, snälla kom inte hem.
Ta dina drömmar, dina löften, alla minnen alla foton, ja ta allt som du vill ha. spara dina tårar, din förklaring , packa din väska och dina saker, glöm våra drömmar, våran sång. gå härifrån och vänd dig inte om.

Kommentarer
Postat av: danielh

men den har snygga bilden kan ju ej va gammal ?! (A)<3;))

2011-11-29 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0