aush

hejsan, jag vet inte hur det stavas när man skriver ausch, som i aj!? i alla fall så har jag skiit ont i min mun.. har både spänt nere och uppe. kan inte äta just nu.. men med så lite som jag äter på dagarna är det nog för det mesta lugnt..
Idag har jag i alla fall varit med Mikaela, var hos henne tills nio. För då fick jag lov att gå hem. :( Haha skit roligt vi har det tillsammans ! Skolan har gått hyfsat snabbt, för jag har typ suttit och ritat och skrivit alla lektioner.. :d Fast jag måste göra en läxa tills imorgon oxå, ska skriva eller beskriva 5 klädes plagg.. så får se hur det går.
Behöver också göra en bokresension, om det heter så. Haha! Men jag är inte ens på halva boken så det blir mycket läsning imorgon!
Men imorgon ska jag vara med saknade Mina, ska följa henne på provspelning om det heter så? För hon är med i en talangjakt, så jag ska vara där och stötta henne imorgon. Men jag vet att det kommer gå bra! För hon är as duktig på att sjunga! :) Så vi är nog här efter skolan och sen tar vi bussen.
men ska göra min läxa nu, pussåhej xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0