skype

Hej! Nu sitter jag och snackar med Mina i skype, vi har sammanlagt gjort det typ i snart 3 timmar tror jag? Haha nice det!
Gjorde typ nyss en header till henne, och nu gör jag INGA fler till folk. Orkar inte med det. Kanske annan gång.
Och jag och Mina snackar oxå på msn, asså våran humor är lite som den är. Hehe.
Imorgon ska jag vara med Mikaela, idag när vi var kollade vi på masa videosar från när vi var yngre. Mest på henne, men på en video var jag faktiskt med. När hon fyllde 7 :') Haha gud va liten man egentligen har vart. Mikaela var skit söt och världens uppmärksamhets nörd ska jag säga ;) haha förlåt Mikaela.. Jag är cool *peace*
hahaha, men nu ska jag prata mer med Mina , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0