skype

Hej! Just nu har jag skit ont i magen och ligger i sängen och snackar med Erik i skype. Han är skit dryg, för han säger massa blondin skämt. Och dom tar aldrig slut! ;o
Haha där kom ett till..
Men aja, idag var jag med Mikaela, vi var ute i solen .. Sen plötsligt började det att åska och blixtra och regna? Sen höll det på att variera ett tag.. :s Just nu är det sol ute, men det åskar..
Imorgon drar jag till stockholm med mamma , lars-åke å bror! Nice det !
sen på torsdag blir det grönan, skit nice!
Om jag får låna Lars-Åkes dator kommer jag skriva ungefär 2 inlägg per dag. Annars kommer jag inte skriva nått.. Jaja, ska ta många bilder !

 

En bild på mina ögon , haha, hitta ingen bättre. Har inte redigerat bilden nå mer än det med svartvit så ni bara vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0