regn, regn och åter regn..

Hej! Nu regnar det igen, alltså, när ska det bli fint väder egentligen så man kan kalla det sommar? Fast tänk om det inte kommer ngn sommar eftersom jorden 'går under' på lördag. Det är ju lite synd för då ska ju jag och Mikaela sova hos henne eller hos mig.. :( Haha. Gubben kommer få så mycket skit för det han sa, seriöst.
-
Nu ska jag iaf dra till Olivia igen, har varit med henne hela dagen, ska till henne nu. Blir ingen springtur, iskallt ute och sen regnar det. Så vi jumpar lite hemma hos henne ist ;) Imorgon är det teater som vi har med klassen, nervös! Och idag fick vi reda på klasserna vi ska ha i 7:an. Är verkligen inte nöjd med en sak, jag kom inte i samma klass som varken Olivia eller Mina . Fast jag kom med Mikaela och massa andra roliga personer, det var ju bra. Jag typ vet vilka alla är förutom 4st. Det är ju bra på ett sätt eftersom vi är 23 st i klassen tror jag det var.
Stackars Olivia som får gå med typ 3 st hon känner bara , sen 20 hela okända personer. Men hon skulle försöka och byta till min klass! Det gör hon rätt i tkr jag. :)
Hade bra, puss!
-
Bjuder på en bild från förra veckan, fråga inte vad jag håller på med..
För bättre kvallite, tryck på bilden här nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0