Mina åkt..

Nu har Mina åkt så nu sitter jag här ensam i huset och lyssnar på denna sköna unge! Videon är där nere.
Snart blir det Mor's dagfika. Sen ikväll blir det åka på China House.
Igår kväll var jag i alla fall med Mina och Sandra , och vi kollade på Pirates Of The Carabbiean vet inte hur det stavas.. Haha. Men den var bra iaf tyckte vi! Sen drog vi på maxi och köpte godis och glass. Haha nu kom jag på att hon glömde sin Ben&Jerry här, Haha Mina, du glömde den här om du ser detta :D
Aja, händer väl inte så mycket mer idag..

 


Kommentarer
Postat av: olivia <3

Du vet typ british(stavning) got talent då är ju hon med som 6-åring och sjunger nån låt jätte bra :) <3

2011-06-01 @ 23:23:43
URL: http://www.oliviajemth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0