kung dag!

Hej! 
Idag har jag haft en så skön dag! Efter skolan åkte jag hem och åt lite och fixa mig lite sen cyklade jag till Mina, vi gick runt på en äng typ i en 40 min? bara gick. Sen satt vi oss och snacka. Sen kom det en mega stor spindel så vi drog därifrån. Efter det gick vi till skolan och var med massa dagisbarn, sjukt söta var dom! Sen träffa jag på Olivias kusiner så vi spelade fotboll med dom. Jätte söta verkligen! Sen fick jag en ny kompis, Svea hette hon, tror hon var 3 år. Sjukt gullig :') Sen kom Stella och spela lite fotboll med oss.
När vi skulle dra till Minas skolgård så mötte vi på David, Marcus och Simon. Så vi var med dom och spela oxå lite fotboll. Jag börjar få lite kläm på det! ;) Sen satt vi bara och snackade typ, gjorde inte så mycket mer, men det var sjukt roligt i alla fall!
Där fick ni veta lite granna om min dag, tog inga bilder. Jag orkade inte. Men jaja.
Hade bra! puss! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Tittar in till dej! :) Såg er vid skolan men först va jag så osäker på om det va du :) Men du är ju så lång och blond så jag tänkte att det måste varit du. Och nu kollade jag runt, på Olivias blogg och hittade dej och klickade in. Bra att du hade en rolig dag med fotboll och alla barnen. //Olivias Moster Therese

2011-05-23 @ 22:53:50
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0