hemma

Hej! Blogg.se var helt konstig igår så det gick inte å lägga in nå inlägg alls då !
Jaja, idag har jag varit med Mikaela, kul! Vi va först på maxi och köpte choklad å festis( drickan ) sjukt god är den!
Sen gick vi till sanda , och sen till Mikaela.
Och till sist skolan, där träffa vi ett par 6åringar som börja prata med oss. Haha sjukt söta var dom! Dom var tvillingar desutom.. :)
Sen när jag skulle cykla hem, mötte jag dom. Så snacka jag lite mer med dom. Kommer ord hela tider ur dom, gulligt!
Men nu ska jag ta lite glass sen ska jag duscha. Är skit varm , skit varmt var det idag!
Från när jag gick till skolan var det 20+ och sen har det varit 20+ och uppåt ! Nu är det 19 i skuggan. Det är skit varmt i mitt rum iaf. Hoppas det här vädret fortsätter!
Puss

Bild från igår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0