Gitarr ?

Hej! har inte uppdaterat så mycket på sistone, men jag inte så mycket att skriva. 
Men nu sitter jag i alla fall och spelar gitarr, försöker göra en låt. Fast det går verkligen inte bra!
Får sitta och tänka lite mer, för klockan 6 ungefär ska jag ut och springa med Olivia. Nice!
Jag som skulle ha godisförbud hela maj, nja. Det sket sig.. ;o Jag glömmde bort det typ efter nån dag. Jaja, men får iaf lugna ner mig med godiset. Slösar bort för mycket pengar på det tycker jag. Har bara några enkronor just nu, och i helgen ska jag köpa en ny mascara hade jag tänkt. För den jag har nu suger typ.
Jätte varmt är det ute också, är sommaren här kan man tro ? Hoppas inte den riktiga sommaren kommer nu istället för i juli, augusti..! För det är då det ska vara sommar ju .
Finns inte så mycket mer att skriva, började 09.30 och slutade 13.30 idag. Kort dag! Härligt.
-
Bild på mig från imorse när jag precis kom till skolan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0