at dadiii

Hej! Just nu sitter jag hemma hos pappa, musik är det som gäller! Ska strax hem tillbaka till mamma om typ en halvtimma.

Nu ska jag berätta en sak som hände nyss.. ;o
Jag satt nere i soffan och kolla på tv, och åt glass. (a' men iaf, då började lyset på lampan dampa, jag tänka liksom. - Jaha, dampar lite bara...
Sen fortsatte det, och fortsatte, asså, ljuset på lampan dempades och höjdes hela tiden. Och sen ställde jag mig upp i soffan och kolla in, va är det för fel?
Då när jag rör på knappen till lampan, slutar det helt plötsligt . Sen när jag tog bort handen så bara fortsatte det. Sen fick jag stirr känsla hela tiden. Fast jag va ensam inne.. :o Sen fortsatte det, jag trodde det bara var en slump att det blev så. Men sen fortsatte det värsta långa tiden. Så varje gång jag rörde knappen , så slutade det att blinka.. Helt scaryy! :oo

Kommentarer
Postat av: Mina <3

SV: sitter på tåget, Jag vet :s <33

2011-05-22 @ 20:33:49
URL: http://miinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0