13-05-2011

Hej på er!
Nu så sitter jag här, ska in i duschen alldeles strax, eller så ska jag städa mitt rum först. Tror det blir städingen jag! Sen senare kanske jag drar ner till Vilma och sover över där.
Annars så ska vi vara imorgon men några andra. Nice det! Idag har jag varit med Mikaela, vi satt och bestämmde oss för att vi vill åka utomlands tillsammans. Så nu är det bara och tjata lite på pappa , han kan ju oxå följa? :) För jag ska till Mallorca med Olivia nångång typ i sommar eller nå. Och då är det bara jag hon och hennes mormor som ska dit så bor vi hos en gammal klasskompis! Längtar dit!


Har ingen bättre och vettigare bild, denna är från i onsdags när jag och Olivia sprang. Mobil bild desutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0