Zzzz

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp klockan nio imorgon. Ska åka till falun, för min morfar fyller år. Och då måste vi dit och fira.. Vet inte ens hur länge jag blir borta, hoppas inte längre än ngn timme. För jag står verkligen inte ut och vara där. Finns precis ingenting och göra, verkligen ingenting. Och sen har jag inga sms heller, fast jag har abonemang, men det kostar ju för varje sms jag skickar... Det är ju inte så bra..
Sen på lördag åker jag till Gotland, vill egentligen inte dit. För va finns det och göra där? Om nån av er har varit där kanske ni kan berätta i kommentaren va det finns och göra där? För jag har då ingen aning :s
Men får se om jag hinner göra ett inlägg imorgon innan jag åker...
-
Vid åtta tiden idag så var jag med Sofia, vi gick runt här i omrodet.. Sen köpte vi cola och mentos! Hah! Ska vara med henne nån dag i veckan oxå. Roligt! Men nu ska jag verkligen gå och lägga mig, vi hörs! Godnatt allihopa.


bara en webbkamera bild från igår... Sötmikaela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0