you make my day

Hejsan! Det blev tyvärr ingen Moa idag, men imorgon blir det av istället!
Så idag gick jag till Olivia och hade det roligt! Hon typ badade i sin pool meddans jag satt å knäppte kort. Sen gick vi till skolan och hade det tråk. Efter det gick vi båda hem och åt.
Sen träffades vi igen, fast då var vi oxå med Davve och David vid skolan, kan säga att nån av dom inte har något liv. Särskillt inte Davve inte har ngt liv, går och plockar bär och sen spanar in dom.. Haha. Men kul var det att kolla på! Sen vid skolan träffade vi Aleksi, en som gick i våran klass förut. Våran gamla klass. Han spelade fotboll. Sen gick vi tillbaka till nördarna.
När dom både åkte hem , drog jag och Olivia till Maxi och köpte korv. Vi va dö hungriga! Fast efter den fick vi skit ont i magen ;o Så när jag var med Davve sen, låg jag bara i sängen helt död. Hade verkligen skit ont! Sen var det en sak som förstörde hela jävla kvällen, men det tänker ja inte säga här.. Jaja. Bilder från dagen kommer här!

Dom andra bilderna har Olivia på sin kamera. Skriver ett inlägg innan jag lägger mig, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0