yesterday has come and gone..

Det där åt jag för inte så länge sen, det kanske inte ser gott ut på bilden. Men i verkligheten var det otroligt gott ska jag säga! Äppel bitar och banan med chokladsås. Det är grejer det! Jag blev så sugen på något, men vi hade inget så det fick bli detta! :) Bättre än ingenting.

Imorgon blir det kajen med Mikaela! Fredric och Gustav skulle nog oxå med tror jag, roligt det ska bli asså! Tagga! För på lördag ska jag städa mitt rum hela dagen, damsuga och allt. Sen på söndag morgon ska jag till Gotland! Tagga!! :)

Hörs när vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: Kicki ♥

Har smakat på det as gott ;)

2011-07-01 @ 21:27:21
URL: http://kvickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0