Frågestundens svar!

Här kommer svaren ni väntat på! 


Va hände mellan dig och David, varför är det slut? 
Svar: Allting har ju slut nån gång, och han tappa alla känslor han hade för mig. Tråkigt nog.. 

Varför är du så fin ?! <3
Svar: Haha, Elin jag är inte fin! Lär dig det, du är fin! ;)

Har du mens, isåfall när fick du den? 
Svar: Ja det har jag, och jag fick den ungefär för 2 år sen.. 

Bh storlek? 
Svar: Det tänker jag inte säga här i bloggen, det är min ensak.

Är du oskuld? + massa andra konstiga frågor. 
Svar: Det tänker jag inte tala om.

Kan du nån gång göra ett videoinlägg? 
Svar: Kanske nån gång, själv tycker jag att jag låter jätte konstigt i inspelningar. Och jag kan aldrig vara allvarlig desutom. Får se om jag känner för det nån gång.

Har du färgat ditt hår?
Svar: Ja det har jag, tre gånger. 

Hur många är ni i din familj och vad betyder dom för dig? 
Svar: Vi alla tillsammans är 4 stycken. Mamma, pappa, min bror och jag! Min familj är allt för mig, vet inte vad jag skulle gjort utan dom.. 

Vilka stora bloggar läser du? 
Svar: Ska jag vara ärlig läser jag nästan aldrig nån stor blogg. Kan hända att jag läser isabelles.nu och tinkerbella.blogg.se :)

Vilken skostorlek har du? 
Svar: Själv tycker jag att jag har väldigt stora fötter, på vissa skor jag har 40, och vissa 41. 

Hur mycket älskar du mig från en skala från 1-100? ;)
Svar: Haha Mina! 100 självklart ;)

Vad för mascara använder du?
Svar: Kommer en bild längre ner på mitt smink jag använder, och där är mascaran jag använder oxå!

Din favorit affär? 
Svar: Om du menar klädaffär, är det nog BikBok, Ginatricot & H&M! Har inte varit in i så värsta många olika än. Finns jätte många mer jag tycker mycket om. Men det är nog dom jag gillar mest! :) 

Favoritgodis?
Svar: Tror det blir choklad!

Hur lång är du?
Svar: Jag ligger runt 176-177. Väldigt lång för min ålder!

Hur mycket väger du?
Svar: ville helst inte berätta det, men typ 55-56.

Vilket smink använder du på vardagen?
Svar: Här kommer en bild på allt jag anväder! Dock använder bara jag den vita ögonskuggan, inte dom blåa.




Vilket är ditt favorit minne?
Svar: Oj, har massa roliga! Vet inte om jag har något direkt favorit. Men ett par väldigt roliga stunder är när jag och Mikaela ´åkte ut med båten första gången. När jag och Moa åkte ut till sandön med några andra! Och sen Grekland! Det är tre av alla favorit minnen. Kanske har något mer, men inget jag kommer ihåg just nu. Annars har jag massor av roliga med Mikaela till exempel. :)

Hoppas ni är nöjda mer era svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0