Underbart!

Hej! Nu sitter jag här i mitt rum, helt ensam i huset just nu. Lars-Åke kom idag så nu är han och mamma typ och äter ngt på stan. Vet inte vart hon är.. Men hela dagen idag har spenderats med Mikaela. Först var vi och badade ju. Sen gick vi hem till mig. Så jag fick byta kläder. Sen så gick vi till henne så åt hon. Efter det gick vi ut och hade det skoj! Vi köpte lite fredags godis. Jag hittar inte mobil sladden just nu, lägger in godiset senare! :) Hehe, sen köpte vi glass oxå! Var jätte skönt väder idag, har blivit mycket brunare nu. Fast jag är fortfarande jätte blek!
Sen gick vi till skolan och hade det lite skojj... 
Imorgon kommer jag att åka till stan, köpa nya skor. Mina går bara sönder, för jag har sånna konstiga fötter. Det är jätte synd. För mina favorit skor har gått sönder jätte mycket... och det finns inte sånna längre... :(
Sen kommer jag sova hos Mikaela imorgon, eller hon hos mig. Spelar egentligen ingen roll ...
HAHA bjuder starkt på den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0