tingsnääs!

Nu har jag kommit hem från tingsnäs och har precis ätit. Åt lövbiff och ris nyss, mums! Sen resten av dagen har jag varit med Mina och badat! Vi kanske gick i vattnet flera ggr, mycket varmare än igår! För igår va det kallt. Nu hoppade jag bara i, säger vi.. Men efter det tag gjorde jag det! ;)
Sen träffade vi några där och så.. Sen drog vi till glassbåten och åt glass. Mummmsss! Haha när vi skulle åka hem där ifrån och vi började cykla, när jag ställde mig upp och cyklade failade jag och gled av pedadeln och typ ramlade.. fast inte på backen utan på nå konstigt sätt. men det gjorde jävligt ont ska jag säga! 
Haha juste sen på tingsnäs var det värsta fyllot som börja snacka med mig, han va på bryggan och jag var i vattnet. Haha, gud va jag skratta... :p Aja, min dag. Måste göras om!
Gulligaste på jorden!
-

Haha den kanske ser inte så god ut för jag har ätit lite på den.. men jag ska säga, marängswiss va skit gott i kula!

Kommentarer
Postat av: mina (:

Du är världens gulligaste ! <33333

2011-07-01 @ 16:48:27
URL: http://miinalindberg.blogg.se/
Postat av: Mina

HAHAHA va ful jag är :oo <33333333

2011-11-03 @ 16:49:24
URL: http://miinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0