Sooooool !

Hejsan! Nu är jag hemma och svin trött. Och då menar jag trött, höll på att somna på Mikaelas studs matta idag. Och vädret, helt underbart! <3 Sol hela dagen, kanske va runt 30 +
Jag och Mikaela åkte iaf till Tingsnäs och badade, va kallt, men de sket man väl i, doppade mig iaf. Sen efter en stund blev de skönt! :) Ska kanske dit imorgon igen med Mina, annars steker vi bara! Hoppas vädret håller sig. Fast de sägs att imorgon ska det bli fulare väder.. Men det får det verkligen inte bli!

Haha bara en bild som jag tog när vi hade kommit hem till Mikaela. Klockan var kanske 5 då och det var i skuggan!

Bara nån när jag låg och solade...


Kommentarer
Postat av: Nyberg*

Fin blogg!

Var gärna med i veckans blogg!

ha en bra natt :)

2011-06-29 @ 23:29:12
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/
Postat av: Lina - Kom in till mig!

Det är SÅ härligt att värmen hittade tillbaka :D

2011-06-30 @ 00:11:58
URL: http://inteidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0