Mycket

Sofia - När kommer svaren från frågestunden? :)
Svar: Ja, förmodligen kommer dom ikväll, har aldrig haft tid och svarat, haft fullt upp och sånt. Därför har jag inte uppdaterat så bra.. Men antagligen kommer dom ikväll! :)
-
Idag så sov jag hos Olivia, från igår till idag alltså. Vi sov i tält, va typ 5 grader inatt så Olivia höll på att frysa ihjäl, men jag var iaf varm.. Sen imorse var det kanske 40 grader i vårat tält? Man kunde inte vara där inne, så varmt var det! Jimmy var hos oss en stund inatt, tills typ halv 4 eller när det var. Haha, meddans Olivia hade somnat höll han mig vaken typ hela tiden.. Vi köpte massa godis och läsk och sånt. Roligt! Ska snart tillbaka till henne, ska bara fixa mig. :) kyss!
För att fråga en sista fråga till frågestunden, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0