HEMMA!

Hejsan allihopa! Nu är jag äntligen hemma, har massor av bilder. Men simon har kameran så jag kan inte öadda in dom än, sen har mamma tagit min dator -.- för jag har utegångsförbud.. Jaja, så kan det gå.
Men jag har vart på stan , grönalund, och jag filmade i fritt fall. Haha, jag kanske lägger ut detn. Jag vet inte ;)
Men iaf, jag har köpt en spetströja, 2 linnen och ett par Converse. Fanns inte i min storlek i vit så det fick bli röd. Lägger ut bild på dom oxå senare då.
Hotellet var iaf skit fint!
Och igår kväll var jag med David och David, dom är helt cp ska ja säga, dom gömmer sig bakom buskar och hoppar upp när det kommer en bil.. Hahah.. Roligt liv..
Men ha det bra! Skriver senare, massa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0