HEMMA!

Hejsan! Jag har haft en helt underbar stund i Idre kan jag säga. Det var sjukt roligt, och det kändes som vi var längre där än bara typ 2 dagar. Eller 3, fast vi drog iväg vid kanske 10 idag.
Första dagen såg ut så här: Började med att åka vid 9 dit, va lite sisådär väder. När vi kom dit bäddade vi och latade oss lite. Sen bowlade allihopa, känner mig rätt stolt, för jag vann över alla 6or. :$ När bowlingen var slut, så åt vi tacobuffé. Mums! Efter maten så gick vi till spelrummet som fanns där, sen blev det disco. Och rummet såg värsta litet ut utifrån, men när man väl var där inne blev det större! Det var iaf sjukt roligt. Den kvällen var jag hyper ska jag säga. :) sen va vi uppe typ halva natten också. Andra dagen gick vi upp vid 10. Åt lunch vid halv 12, pannkakorna smaka gummi. Så det blev ingen lunch för mig. Efter det skulle alla på sina aktiviteter, så det var ungefär bara jag , Mikaela och Amanda kvar. När många hade kommit tillbaka gick jag , Emelie, Oliver, Arvid och Pontus och kollade på hästar och grisar. Haha! Bilder kommer sen!
Sen kom det en annan skola i Mora dit.
Sen drog typ alla till badhuset som var där, efter det var det dags för min aktivitet. FUNBALLZ! Skit kul är det, fast man fick bara hålla på i 5 min, men det kändes längre än va det va! Och man blev sjukt trött! Jag rekomenderar det, för det är sjukt roligt!
Efter det satt Emelie jag Oliver och Amanda typ och snacka hela tiden, gick till ett par soffor och latade oss. Hela kvällen var vi ute. För då var alla mera sociala än va dom var innan.
Sen gick vi in och lagade mat, vissa åt pizza, men jag hade bara 50 kr kvar, och dom kostade typ 80 eller nå. DYRT! Makaroner och köttbullar, Fredric och Mikaela var så duktiga och lagade det. Haha. Sen kom jag inte ihåg vad vi gjorde egentligen. Men nu kommer jag till ett av dom roligaste sakerna!
Det var så här att jag, Ellen, Mikaela, Amanda & Amanda var inne och ringde till massa andra stugor. Blandannat den andra skolans stugor. Och så började Amanda få typ en ny kompis. Kanske inte låter så roligt, men det var det verkligen! Sen sa hon - Kan du vänta 3 sekunder, telefonen har trasslat sig..
Jag tror jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde då. Sen gick vi ut och lärarna fick världens cp ryck. För vi fick lov att vara inne i stugorna vid 10. Och jag var ute t 2. Jag och Sirena och några mer var ute. Skit kul vare! Fast inte när våra lärare kom ner när vi hade sprungit in i en annan stuga.. Skriker som fan och å så.. Men kul vare! Vill dit igen med samma personer, och nu kommer vi skiljas ifrån varandra. Känns helt sjukt ju :( 6B kommer alltid att vara den bästa klassen!
Bilder kommer senare, måste redigera vissa! Och kameran vet jag inte vart jag la den.. Men det kommer, lovar!
-
-
Förresten, glöm inte bort frågestunden! För att komma till inläggen tryck HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0