godmorgongodmorgon

Hejsan! Just nu sitter jag i Mikaelas säng och gör inte så mycket, hon har blivit sjuk under natten, stackare!! Feber & huvudverk typ.. Usch! Igår kollade vi på 'The Last Song' den är jätte bra! Den handlar om en tjej som flyttade till sin pappa under sommaren. Men hon va inte snäll eller nått mot något folk. Sen hittar hon en pojkvän där , hon som filmen handlar om. Fast sen blir hon sur för han hade ljugit och massa och fått hennes pappa och mått dåligare än vad han gjort. För att han hade cancer. Sen dog han och massa.. Sen återförenades hon och hennes pojkvän. Asså jag är sjukt dålig på att förklara saker, men jag kan säga att den filmen är värd och se! Den va jätte bra & jag grät ungefär hela slutet...
-
Idag vet jag inte vad som händer, om jag ska hem snart för Mikaela är ju sjuk. Och då vet jag itne vad jag ska hitta på.. Tror inte att det blir ngt speciellt..

2 bidler från igår!

Förresten har jag skaffat en ny header, ska göra en mycket bättre. Men har inga bilder. Om ni inte ser den, Tryck F5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0