dålig uppdatering!

Förlåt för jag inte skrev något igår, men jag hade direkt ingen lång stund till tillgång till nån dator. Men här kommer lite jag gjorde igår.
Igår var jag med Mikaela, först gjorde vi ingenting, musik och chillade. För det va inte världens finaste väder.. Sen så när det blev riktig sol, så drog vi ut med båten. Haha, sjukt kul var det! När vi hade åkt till badstranden lite bortanför mig, så tänkte vi. Nej nu åker vi mot bron! Haha, så då åkte vi dit, eller nästan... För vi rodde, eller hur man säger. Och det tar ju lite längre tid.. Men när vi kom kanske halvvägs? Så stannade vi och tog kort. Självklart stannade vi på den strömmaste platsen så allt vi kämpat för, så kom vi tillbaka till mitt hus.. Suck! Men, vi ska ut ngn dag igen, eller hur Mikaela ;) haha. Sen drog jag till henne på kvällen igen, då köpte vi lite godis och cyklade runt. Ska vara med henne idag oxå, få se vad vi hittar på då! :) Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

när kommer svaren till frågestunden ? :)

2011-06-21 @ 22:08:39
URL: http://bbarassofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0