Dagen ! <3

Hejsan! Idag har jag varit med Mikaela, först kom hon till mig. Sen drog vi och köpte glass! Gott. Efter det drog vi till sanda och doppa fötterna och tog lite kort.. Fast på vägen dit köpte vi på oss 2 st piggelin! MUMS! Älska glassen!
När vi var på sanda och solade och sånt, drog vi båda hem och åt. Vi grillade korv på gården nere vid sjön, mysigt. Sen åkte vi ner på stan och kollade på alla karuseller, det ska bli nånting här i helgen verkar det som! Roligt! Fast har bara en dag på mig. För på lördag ska jag åka bort. Ska till malmköping tror ja det va. Sen på söndag åker jag till Gotland och stannar där en vecka, tror inte jag tar med mig min dator, för jag har inget trådlöst internet. Så jag kommer nog inte kunnat skriva på en vecka! Fast, måste nog ändå ha med mig den. Så jag kan ladda in alla bilder jag kommer knäppa så jag har något att lägga ut senare när jag är hemma!
Men iaf, sen åkte vi tillbaka till noret och bara va här. Är helt slut i bena, skjutsat runt Mikaela över hela Mora. Så klagar hon att hon har ont i bena ;)
Jaja, ni får ha det så bra! Sjutk fint och skönt väder det varit idag! Här kommer lite bilder:
-
Alla är mobil bilder, så alla är inte i bästa kvallite...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 23:55:20
Postat av: Sofie

Svar: åh tack så mycket! :D jag har kameran Sony a300 :)

2011-06-29 @ 08:12:42
URL: http://barasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0