Coconut tree.

Hejsan! Nu så jag jag vaknat, ska snart duscha tror jag. Sen efter det vet jag inte vad som händer. Antagligen ska jag väl äta, sen drar jag och Mikaela till orsa's vattenfestval! Om det går för hennes föräldrar då..
Tar säkert massor av bilder eller nått.
Igår var jag med Mikaela, vi gjorde först ingenting för jag skulle hem rätt så snabbt. Då åt jag sen fläskfilé, potatisgratäng m beasås! Sjukt gott vare!
Efter det drog jag och mötte Mikaela, vi stod och kollade ett tag när folk dansade och skit. Efter det drog vi hem till henne och gjorde värsta video saken och knäppte massa bilder! Får se om någon av dom kommer upp ;)
Skriver mer senare eller nått, puss!


Haha otroligt gamla bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0