bara för att

jag har insett att min senaste kyss - int e betydde nå
jag pratar - när jag har ngt att säga
jag skrattar - åt mina egna skämt 
jag tycker om - att va utomlands <3
jag avskyr när folk - sprider falska rykten , blir sur för ingenting osåvidare
mina närmaste vänner är - är dom underbaraste man kan nånsin önska sig
min första vän hette - jonna
kärlek är - jobbigt, fast underbart då de funkar..
när jag borstar tänderna - kommer de vitt skum
när jag lagar mat - blir maten äcklig
jag är rädd för - småksyp 
den värsta känslan är - då man mår som sämst
den bästa känslan är - då allt känns perfekt  
jag är bäst på - att vara mig själv
jag är sämst på - att komma över eller släppa personer...
jag kommer alltid att vara - mig 
det finaste som finns - är fint
i sommar - ska jag ha sjukt kul 
sist jag grät var - i förrgår, eller igår , minns inte
jag kan - ha rätt cp humor  
jag kan inte - laga mat
när jag bakar så bakar jag -nå gott 
min mobiltelefon är - jävligt cp och laggar 
när jag vaknar på morgonen - kollar ja på mobilen 
innan jag går och lägger mig - sitter ja vid datan, smsar 
just nu tänker jag på att -ja måste gå upp
bebisar är - så fula <3<3<3
idag har jag - sovit 
ikväll ska jag - göra något roligt 
imorgon kommer jag - att träffa min bästavän <3
jag vill verkligen - såå mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0