reginigt...

Hejsan!
Nu är jag och Mikaela vakna, eller vi väcktes faktiskt klockan 14.00.. Vi var uppe till 4 inatt trorja. Men inatt sover jag hos henne igen i alla fall. Får se va vi hittar på denna dag! Men det är ju lite tråkigt för just nu så spöregar det. Och då finns det direkt ingenting och göra.. Hoppas det slutar tills kvällningen! Annars har vi det mys och äter upp resten av marsmellowsarna!
HAHAHAHA! Aaw kolla vilka söta bilder jag hittade på mikaelas dator! :'D såå otroligt gamla! Fast den första är från i vintras :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

USCHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-15 @ 19:31:57
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: din vän på gsm

kan jag få din modell? på gosupermodel snälla

2011-07-18 @ 14:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0