Pappiiis place

Hejsan!

Just nu sitter jag hemma hos pappa, har tagit ner alla tapeter i mitt rum nu, nästan.. Tar bort allt när datorn är borta ur mitt rum. Då blir det allvar på det hela. Sen köpte jag målarfärg oxå till rummet, blir vit/toddy färgat. Hihi
Ska snart till mamma och äta, blir riktig myskväll där. Sov hos Mikaela idag oxå, haha riktigt mys hade vi inatt! Haha!
Men vi kollade somsagt på Thirteen, älska filmen! Sen så hann vi inte göra så mycket mer för jag skulle hem vid 2 typ.. Och nu kommer vi inte ses på 2 veckor.. :( Usch.
Nu sitter hon på tåget trorja, hoppas hon får det bäst! Mikaela Johansson älskar dig min ängel! <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

älskar dig med! saknar dig älskling <3

2011-07-17 @ 20:14:35
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0