ont i magen? - JA

Hejsan! Just nu så sitter jag i sängen med min dator, fick ont i magen rätt så nyss när jag kom hem. Snart ska jag packa mina saker till Gotland! Kommer inte uppdatera mycket alls.. Bara när jag får tillgång till en dator! Lars-Åke (min låsas pappa) tar med sig sin jobbdator så den kanske jag får låna lite då och då.. Hoppas på mycket! Så jag kan berätta hur jag har det! :) Aldrig varit där, så det kommer nog bli roligt. Huset vi kommer bo i är inte så modernt.. Haha! Men går väl och bo där.. Stor gård och så har vi! Det är ju tur, ska ta massvis av bilder! Så när jag kommer hem blir det mycketmycket bilder. Fast om jag får låna hans internet och om det fungerar kommer det bli mycket bilder per dag, och det är ennu bättre!
Vid 5 ska jag till pappa och hämta pengar, och sen kanske jag äter där eller nå..
Skriver senare också, puss
En bild på mig och Mikaela när vi satt ute på min balkong när de va strålande sol!

Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Åh, va roligt! Jag var ute och dansade med vänner igår, så idag är jag hemma och tar det lugnt ;) Kram

2011-07-02 @ 19:38:30
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0