Lång dag

Hejsan!
Det blev inte så många inlägg igår därför att mitt internet laggade sönder.. Jaja från idag.. Började med att jag vaknade vid 2 ? asså jag sätter alarm men jag somnar alltid om efter.. Hur många ggr jag än sätter på snooz.. :(
Sen blev det att äta och sånt där, sen drog jag och mötte Lucas&Marco. Sen åkte vi till badhuset och mötte Lovisa, Martina och hennes kusin Hampus. Sen satt vi där i kanske 2 timmar. Efter det drog Martina och Hampus. Så då åkte vi till tingsnäs och där stog vi bara och gjorde ingenting så då bara drog Lovisa och sa att vi skulle hem till mig. Ville inte det men så fick det bli. Då ville dom andra bada, så då åkte vi ner till en badstrand nära mig. Och Lovisa tvinga mig att doppa mig, fast jag inte ville. Men jaja.. Ja frös som tusan ska jag säga efter det, så därför drog vi hem till mig och kollade på superhjältarna och hade det mys. Sen efter ett tag kom Martina och Hampus och gjorde oss sällskap, Lovisa bara bjöd hit dom. utan att fråga mig? herregud säger jag bara. Och nu sitter jag här helt ensam och jag världens chokladsug! vi har ingen mjölk hemma och ingen choklad.. Skulle räckt med lite oboy.. :/

Hahaha superduper söt bild på mig och Lovisa från igår.. 
Annars hände det inte så mycket från igår.. Vi åkte båt och sånt, träffa kompisar.


Kommentarer
Postat av: anna

Vilken hampus?

2011-07-29 @ 01:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0