Hemma

Hejsan allihopa! Nu är jag hemma igen, jätte skönt att få sitta i sin säng igen! Haha, tiden i Gotland har verkligen vart helt otrolig, jätte roligt har jag haft! Soligt och varmt, men en sak kommer jag aldrig glömma. Min solbränna! Haha, fyfan va det gjorde ont! Hade ont i flera dagar! Men nu så har jag blivit brun istället. Skönt de, fast är fortfarande rätt blev.. Men jag är brunare än innan, skönt det iaf ;) Men nu ska jag berätta om min dag idag!
Vi städade hela morgonen, sen gick vi och kollade på Jimmy Åkesson hade ngt tal, tråkigt.. Sen drog vi mot flygplatsen, kom in till sthlm vid kvart över 1. Flygresan gick bra.. :) Sen åkte vi bil hem och vi blev hemma vid 7 typ, lite över. Och resten av kvällen har jag varit med min älskade Sofia! Och en stund Marco & Robban , men sen blev dom så dumma och dissade oss. Men vi var en stund vid skolan, jag och Sofia va på snurrgungan, självklart när jag går av det så skär jag upp en bit av benet.. Blödde jätte mycket! D: Och det svider än.. Fast det blöder inte nu. Jaja, shit happens.. Ska vara med Sofia imorgon på dagen, sen på kvällen blir det Marco. :) Men nu ska jag göra i ordning bilder så jag kan lägga ut från hela resan! Blir några bild bomber per dag!

Kommentarer
Postat av: Gunhild, som du kallar mig!

blödde jätte mycket gjorde de ju! ;) <3

2011-07-10 @ 23:27:37
URL: http://bbarassofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0