HEMMA FRÅN LOVIIISA

Hejsan! Har inte hunnit skrivit på hela helgen.. Så min statistik har nog sjunkit nu.. Jaja. Men förlåt i alla fall. Har sovit hemma hos Lovisa hela helgen. Hon hade inge internet så jag har inte kunnat skrivit.
Så jag berättar lite nu om helgen.. I Fredags: Då va hon först med Lucas, sen kom dom hem till mig, skulle äta och sånt först. Sen drog vi hem till Lucas, vi gjorde inte så värst mycket hemma hos han. Satt i tv rummet och sånt. Sen fick jag och Lovisa lov att cykla hem. Hon bor typ 6 km från mig? Skit dryg att cykla till henne ;o aja.. Sen ungefär från 12 - 3 på natten snackade jag med Marco i telefon. Hehe.. Och sen mitt i allt ihop så sa jag mitt i allt 'den där va inte där nyss i fönstret' Och Lovisa hade berättat att det spökade så jag blev skit rädd.. Fast sen sa hon att den hade varit där hela tiden, och det hade den.. Hehe... (a)
Och i Lördags så vaknade jag och Lovisa klockan nio, vi satte alarm. Annars hade vi vaknat kanske, 2? Då drog vi upp , åt frukost och fixade klart oss. Sen cyklade vi noret och var med Lucas och Marco hemma hos Lucas. Först va dom nördar och satt vid datorn hela tiden och jag och Lovisa låg i Lucas soffa för jag hade skit ont i min mage..
Sen drog jag och Lovisa upp i ngt rum? och la oss i nån säng.. Haha. Sen kom dom upp och gjorde oss sällskap.. Men datorn.. Haha!
Sen så satt vi bara där och skrattade och hade roligt! Efter det drog vi till utanför Marco och bara satt där. Pratade och massa, sjukt roligt! Vid 6-7 så fick vi lov att dra för vi skulle till Orsa.
Vi åkte båt dit, när vi va framme stod vi och kollade på Kristoffer Eriksson. Han är sjukt dukigt! Det är en i Mora, ni kanske vet vem det är om ni har sätt på Talang 2011 ?
När han va klar så gick vi fram, då började Eric Saade sjunga. Lägger upp video sen..
Annars har det väl inte hänt så mycket mer, vi va med Emelie&Linn där oxå.
Sen vid 3 åkte vi hem i båten och sen så somnade jag och Lovisa, hihi..
Underbar helg ska jag säga! Så där fick ni veta en massor av vad jag har hållit på med.. :)
-
Bilderna är inte i ngn bra kvallité, det är mobilbilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0