Gotland

Hejsan allihopa! Just nu så sitter jag på min låsas pappas dator. Internet är jätte segt. Men jag fick låna den i alla fall och det är bra! Försökte logga in igår med det gick åt helsike..
Dagen igår: Som sagt jag gick upp kl 6 på morgonen, gjorde mig i ordning. Packade klart allt. Sen åkte vi på flygplatsen vi skulle till, i skavsta. Mådde skit illa i bilen, gjorde det hela resan. Skit hemskt! Sen va vi framme vid 12 tror jag , i skavsta. Sen gick flyget vid halv 2. Det gick bra, 20 minuter tror jag det tog hit. Kändes som mycket mindre :p MEn det gick bra, både uppstigningen och landningen. :) När vi var framme tog vi bilen vi har hyrt och åkte till ¨vårat hus. Huset är jätte fult innuti, fast vi hyr det ju bara av ett par gamlingar så jag är inte förvånad att det är möblerat som det är. Men annars är det jätte rent och fint på det sättet!
Sen när vi kommit fram och sånt, åke vi och handlade. Efter det drog vi till mina kusiner som oxå är här. fast dom bor på ett annat ställe då, och dom bor vid en bondgård. Så det är hur små kattungar där som helst. Skit söta var dom verkligen. Får och sånt fanns det också :p Haha, annars har doms grannar eller dom på samma gård kanske.. 7 katter eller mer. Jätte söta! Har massor av bilder på dom, men dom kommer upp när jag är hemma! Så åt vi mat där och sånt.. Ska sova där nån dag med bror, för vi ska vara barnvakt till dom dryaste ungarna ;)
Dagen idag: Vaknade eller väcktes klockan 9. När vi var klara åkte vi till Fårö , eller hur det heter. Jätte fin natur ska jag säga! Vi åkte nästan direkt till en badstrand och solade och badade i havet. Varmt i vattnet var det! Och sen hade jag glömt solkrämen när jag solade. Och jag solade kanske i 4-5 timmar ? Så hela min bakkropp är svinröd! Och gör hur ont som helst. kan inte gå typ, och det gör svin ont nu när jag sitter. Ska snart smörja in mig med nå svalkande.. Min bror har oxå bränt sig, men jag är värst! Usch va ont det gör! Sen kom kusinerna dit och sånt. Sen köpte vi glass och sånt dära vanligt.. När vi var klara där åkte vi till ett ställe som hette Langhammars, grymt fint ska jag säga! ;o som sagt, kommer massvis med bilder! Får se om jag får låna datorn imorgon oxå! Gotland är skit fint, och resan har varit jätte bra hittills. Förutom att jag glömde solkrämen idag.. Haha, men nu så får detta recka för idag!
Fint väder är det oxå, men imorgon skulle det nog bli regn :/ Men hoppas ni alla har det bra, för det har jag! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0